151009 - Torsdag

Denna dagen gick också snabbt!! 

Nu på kvällen så var Ursula här och vi snacka om "pur" HAHA.. Mycket trevligt =D
Hon hjälpte mig med Photoshop och då gjorde hon om en bild på Felix som blev jätte bra och så testade jag på Sanett, den blev jätte fin!  Den kommer att komma upp här på bloggen när jag är klart med dom sista sakerna. Små detaljer som gör den så underbart fin =)

Jag sa till Alexandra idag på idrotten att jag skulle skriva om olika bloggar men jag har inte kollat upp dom jag ville men jag ska skriva om;

 

Robin Eriksson   Inte han i Idol. En annan person ;)

Kristoffer   För er som vet, "Cha-Cha" killen xD HAHA

Och så Amanda   Hon som matchar sin tvål! HAHA



Mer kommer imorgon ;) Ska kolla på Död Snö nu (på datorn) sedan ska jag sleepa.. God Natt <3

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback