301109 - Måndag

Ännu en måndag och ännu segare än vanligt..

Igår var det då första advent, hur fasiken gick det till.. 0_0 Och ännu värre, det är första december imorgon! IMORGON! Helt sjukt.. :S

Klockan är lite över 4 och jag sitter här på "firman" och väntar på min sega mamma.. Vi ska shoppa idag, vi ska till Team Sportia och lite sånt.. Smått! Nya shorts och lite såe! Shopping i Sbg? hehe..

Aja, sen ikväll ska jag då rida Clements och snacka med Jessica om Bogart, får se om hon har snackat med Malin om det jag frågade. Om Malin säger jag så kan man hälsa på Bogarts nya tränare; Maria Mattisson =D haha!
JAG VILL, min älskade Bogart <3 Tänk om jag får, om allt går bra och han blir okej igen? Fan va glad jag hade blivit.. =)


Hmm.. Vad ska man mer snacka om?
Jag och min pappa gjorde pepparkakor igår.. Tro det eller ej, men det stämmer faktiskt! HAHA, min pappa..
Igår var det även BUS möte om Julbasaren och jag fick en underbart skön idé som gick hem och vi ska göra det, känner mig stolt =D
Skulle även löshoppat Chiki och Missy men det blev ändrat men jag red iaf Pauline igår och det gick rätt bra. Hon är lite snubblig av sig men det beror ju lite på åldern ;)

Mer kommer ikväll.. Ska även renovera bloggen!

-------------------------------- FORTSÄTTNING;

Nu har jag då ridigt ponny igen och sedan hade vi teori. Clements var pigg och stark, det var lite knepigt att jobba honom då eftersom han bara manglar på och skiter i vissa stunder i bettet... Men men.. En gång spelar ingen roll..

Men innan lektionen var jag inne hos Mr B och ryktade honom sedan gick jag in för att anmäla mig och se om Jessica var där och det var hon. Hon sa då att hon hade snackat med Malin och Malin sa att det var OK.. UNDERBART! =D =D :D Fan va Glad jag är nu alltså =) Jag ska alltså få börja gå med Bogart, detta är träning för oss båda men jag är bara lite orolig då han bara har en sko bak..
Men asså detta är ett +, detta betyder att om allt går bra är Mr B på väg tillbaka till sitt vanliga jag = Stessad ;) Nej men han blir kanske återställd om han får vara ute och vandra.. Detta är mycket bra ;) Funderar på att kanske linda benen på honom också, så blir efekten nog mycket bättre =D


Mr Bogart

Maria Mattisson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback