221209 - Tisdag

Herregud, jag vet knappt vilken dag det är.. Men en sak vet jag, det är iaf Dan före Dan före Dopparedagen! 2 dagar kvar till julafton!

Farföräldrarna väckte mig idag igen, *suck* och när jag var vaken nog att se mig omking i mitt ljusa rum satt min favoritkille i mitt rum (<3) Han satt i fönstret, min älskade Felix <3 Älskar honom..

 

Väntade och fick lite roligheter idag också! =D





Larz Kristerz är julklapp till pappa och sööötaste Eriks skiva samt singel är julklapp till mig, från mig =D Haha! ;)

Slapp sedan, laddat upp bilder och sånt skit. Fortfarande inga pengar på mobilen!

Jag tänkte ta upp en sak som många bloggar om och tänkte bara nämna det; ANNA ANKA!

Många äcklas nog av hennes namn, jag också. Detta är MIN åsikt, det är vad JAG tycker. Sedan får ni tycka vad ni vill. Men detta snacket om att blondiner är mycket bättre än brunetter?! Hallo?! Pantade o fejkade kvinna, hur fan kan man komma och påstå något sånt? Visst, det är vad hon tycker men är man i TV ska man fan hålla sånt för sig själv när man är en pantad blondin från skåne. Ta inte illa upp, jag älskar Skåne!

Men Anna Anka är fan helt jävla dum i huvet, jag hoppas att Paul förstår det och tar ut skillsmässa! Det skulle vara rätt åt henne, hon kommer och påstår att alla andra är fejkade när hon själv är det!

Men till något annat, jag måste säga att jag är förvånad, jag trodde inte att så många olika läste min blogg. Det är folk från värmland och stockholm som besöker mig!  TACK <3


Så, nu ska jag testa att lägga upp ett klipp här. Bara för att jag måste säga att Erik gör denna låten jätte bra. Jag hörde den i sommras på Rix FM festival, orginalet då och jag måste säga att Erik gör den nästan lika bra =D 
-Musikhjälpen-








Maria Mattisson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback