201209 - Söndag

Tänk, om 4 dagar är det julafton!



Efter nyår blir det nya tag och kanske lite annorlunda saker också, funderar på att byta design, alltså inte ha den oranga bakgrunden även om jag gillar den. Breddar nog bloggen och lägger en vit BG eller liknande ;D Haha, när man kan så är det roligt att ändra bloggen! =D

Men min dag?

Den började med en road trip to Bromölla, Skåne för Julklapps inhandling! Handlade jul och födelsedagspresent till Emmy och Elli och så Julklappar till familjen Jönsson!
Pappas present kommer med posten på tisdag, precis som sigeln Higher och Erik Grönwalls nya skiva =D Haha! Lääääängtar.. <3

Sedan blev jag avsläppt i hos Åsa, som var på ikea. Vi fikade, Vicky, Marie, Sofie och jag! Vi fikade och bytte julklappar, nyfiken på mitt ;D
Och sedan hjälpte jag Vicky att ta in Missy och Linus som gick där nere. Fan, snön i hagen o paddocken gick ända upp till knäna på Missy och mig. Man bara sjönk ner direkt!
Efter vi hade tagit upp hästarna var det dags för att leka med hundarna så det gjorde vi, jag fotade och fick några riktigt fina hundbilder =) Sedan lekte vi i snön med hundarnas bollar och jag vann i fotboll även om jga halkade och landade på ryggen! haha

Sedan var det fest hos Klingborgs, det var roligt =D Åt taco och hade roligt.. Kollade på 'The Proposal' eller hur det ny stavas och jag var fasiken den ända som skrattade för det var bara jag och Alle som inet hade sett den! Men den var bra =D Haha!


Sedan kom jag hem och la mig för att sova.. Hehe, på soffan framför TVen. Vaknade klockan 6 när pappas klocka ringde. Stängde då av TVen och la mig i min egen säng!

Det är helt oredigerade bilder;

    

    

Ni får säga till om jag ska ladda upp dom stora! Jag har mååååånga flera bilder än dessa men dom kommer jag att ladda upp på min bilddagbok!




Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback