061209 - Söndag

Andra Advänt.. Tiden går för snabbt!

Vaknade upp hos Alle och var där tills klockan slog 3 då körde jag hem och fixade här hemma, massa tråk men nödvändigt..

 

Det är nog allt jag har.. Ska rida imorgon på ponnyn =) Hihi.. Låter roligt att säga att man ska rida ponny. Det var ett tag sedan man gjorde det. Lilla Clements =D

 

Ska göra lite matte nu eller nåt, skriva bokrecension kanske? Hehe, inte klar ^^,

 

Både Fanny och Frida vill hänga med mig ut med Mr B, tänkte ta en lång runda med honom på lördag.
Kanske sticka till stallet vid 12 och ta in honom från hagen, då ska man helst vara mer än en person ;)
Gå ut med honom då, kanske vara iväg i 1 timme eller kanske lite längre?
Frågan som hackar på mig är hur det ska bli på jullovet. Jag vill ju fortsätta gå med honom men frågan är om Malin väntar sig det? ;) Hmm..

Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jaha okej, men den va fin (: <3

2009-12-08 @ 12:48:45
URL: http://amandanystroom.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vad är det som har hänt med han ? :O <3

2009-12-09 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback