230809 - Söndag

Igår så red jag Reod igen fast hon var lite trött men ändå så duktig =D

På kvällen var det kräftskiva där dom höll på att död mig. Seriöst..
Pappa och Torgny tyckte det var jätte roligt att kittla mig då jag är så jäkla kittlig och så skrattade jag så satans mycket. Men sedan sa jag faktids att dom skulle sluta, säkert 5 gånger. Jag låg ner och så höll dom mina ben jätte högt. Dom fattade inte jag fick panik. RIKTIG PANIK!!

Jag sparkade och när dom hade släpt flög jag upp och försökte dra in luft men det gick inte! Det var täpt, helt jäkla täpt. Fick knappt in någon luft allt. Så jälka rädd var jag; "Nu dör jag" gick genom huvudet på mig! Fan va rädd jag var och gissa vad alla andra gjorde; SKRATTADE!
När jag väl fick luft så fick jag sätta mig ner för att lugna ner mig och lixom ta det lugnt men dom jävla föräldrarna skrattade åt mig. Fan va roligt!!



Idag har jag suttit vid datorn och det har jag rätt till!!


PS;
Ni kanske inte förstår hur mycket jag verkligen kan HATA mina föräldrar ibland men om dom skrattar när man inte få luft så ja, då förstår ni nog.. Det är inte heller första gången som skrattar när något sånt här händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback