180809 - Tisdag

Denn bloggen blir också kort då jag också är ledsen idag!


Vaknade vid 10 och halv 11 fick jag ett SMS från Alle där hon skrev om att Veterinären skulle komma vid halv 12 och så.. Vid halv 12 så tända jag 4 ljus för min älskade ponny!

En timme senare meddelade Alexandra att Sanett hade lämnat den levande världen och galopperade över dom gröna ängarna i häst himlen <3 :''''(    *Snyft*


Dagen har sedan gått segt och nyss kollade jag igenom olika bilder jag har på Sanett och fick en gråtattack!

Jag vill inte, detta är inte rätt!   Jag älskar dig Sanett!    <3333


Detta är vad jag har att meddela, jag orkar inte så om bloggen dör i någon dag så är det för att jag försöker lugna ner mig!   Förlåt men jag tror att jag håller på att bryta ihop totallt med allt detta hemska som har hänt!

Nettan


RIP Sanett    25 Maj 1980 - 18 Augusti 2009

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh! :( vad sorgligt! :'(

Vi kunde inte ha kvar min foderhäst så fick ge tillbaka henne till ägaren och de tog bort henne också! Usch hatar sånt

2009-10-04 @ 20:22:20
URL: http://sannawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback