140809 - Fredag

Idag har jag en del att skriva och vi börjar med att jag tänker lämna Team Edward men inte gå med i Team Jacob utan jag håller nu på Team Emmett, Inte för att finns men ändå ;)
 Tror att jag har blivit lite beroende av Kellan Lutz efter att ha sett honom i olika serier som CSI, 90210 och Heros men även filmen Prom Night och den lilla serien Generation Kill. Har jag glömt något?
Just det, han aktuella filmer; Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn.
Kanske skulle dra lite info om honom?

Namn; Kellan Christopher Lutz
Född; 15 mars 1985. Alltså är han 24
Var; North Dakota

INFO;
Han började arbeta som modell när han var 13 eller 14 år gammal. Efter sin gymnasieexamen flyttade han till Kalifornien för att studera kemiteknik, men han beslutade senare att försöka sig på en skådespelarkarriär.


På sin fritid gillar Lutz att sysselsätta sig med skateboard, styrketräning, baseball, basket, lacrosse, simning, tennis, badminton, skidor, snowboard, dans och många andra aktiviteter. Kolla bara på honom!


Han har också en passion för skräckfilmer och föredrar att utföra sina egna stunts när han spelar in filmer.

Kellan Lutz;




Nu lämnar vi Kellan och drar upp min dag;
Alexandra väckte mid 10 över 2 med att ringa och vara irriterande, trodde först att det var mamma så jag struntade i att svara, hon brukade lägga på tillslut men denna personen ringde och ringde så jag pallade mig upp och ryckte åt mig den sladdlösa telefonen. Svarade och då sa Alle att hon skulle komma och att hon skulle följa med mig till Malmö imorgon =D
Hon kom sedan, vi åt lite och kollade på dagens avsnitt av Wildfire och sedan på The Tyra Banks Show och tittade på bilder från Twilight och lyssnade på låtar från Spotify.
Plötsligt sa Alle att hon ville se Twilight så vi kollade på den men hann inte bli klara då vi skulle åka till Alle. Tryckte snabbt ner allt jag behövde i väskan innan vi körde till Alle och sedan sjutsade Gudda oss till Nettan och Swana. Vi tog dom och gick över vägen, skulle ta hem dom till stallet.
Det gick inte att gå den vanliga vägen då det gick fårskallar där så vi testade att försöka komma över på ett annat ställe men det gick inte heller så vi gick över Mathias tomt och sedan ner den andra vägen. Över potatisåkern, vilket är olagligt då vi gick med 2 hästar. Vi tog oss igenom och gick trampa genom nässlor så jag har hela benen fulla med kliande bulor efter nässlorna. Sitter här och skriver för att låta dom vara men ska duscha sedan och får ta lite body loation på benen så blir det nog bättre =)

Men när vi väl fick hem Nettan så gick vi sedan upp och skulle ju köra till stranden men Alles moppe blev sur så hon gick och jag körde. Vi kom dit och där var, Elli, Emmy, Cecilia, Louise, Angelica och så Jonna =D
Vi började grilla och så försvann hela kvällen i ett nafs. Fick lite kompisar, helt gäng som satte sig en bit bort från oss men sedan när vi började spela In Flames och lite annan musik så stack dom. Vi var väl för töntiga också ;D Haha!

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL <333333333333


Fastnade på hamnen hos mamma och pappa i sjöboden och drack lite läsk där. Blev lite social ;)
Körde hem och ringde Alle, kollade upp tiderna för imorgon ska vi besöka MALMÖ som jag har saknat! De e ju Malmöfestivalen och på söndag i Folkets Park ska EMD spela så vi ska se dom. Vi kommer bo hos Marianne och Torgny Salö så jag kommer inte att kunna skriva någon blogg så min blogg om helgen kommer på söndag =D

Det var allt för mig denna gången. Nästa blogg kommer på söndag.
Kommer vara i Malmö men kommer ändå att ha mobilen med mig på tåget och överallt. Skickar gratis mess så MESSA mig xD Haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback