130809 - Torsdag Del 1

Okej, klockan är nästan 5 men jag måste skriva av mig då jag är riktigt förvirrad!

Först vill jag bara säga TACK TACK TACK till Amanda som hjälpt mig med bloggen. Ni ser väl lite förändring? ;)

Tack återigen till Amanda <3 Du är en Ängel!



Men jag läste precis en blogg som jag blev riktigt förvirrad över, det stod om en 15 årig tvillingmamma.
Det är inget problem men det som stör mig var att jag senare läste att hennes pojkvän och även pappan till barnen var 20 och hon bodde hos honom. HON ÄR 15 OCH HAN 20, 2 BARN IHOP!   Jisses!
Jag tycker det är lääääskigt så därför tänkte jag skriva lite om det..

Jo, visst okej. Kondomen kan spricka för många men om du skulle vara 15 och haft sex med en 20 åring och sedan blivit med barn. Skulle du då inte gjort abort eller något? Tjejen ska fylla 16 iår, hon har precis slutat 9an och fött 2 barn för 3 veckor sedan. Jisses säger jag bara..
Min föräldrar skulle fått spel om dom fick reda på att jag hade varit ihop med en 20 åring och dessutom hade haft sex med honom. Ni som känner min pappa, vad tror ni han hade gjort om han fått reda på att jag var gravid med en 20 åring?!         Ja, just det.. Killen hade inte mått så bra efteråt.. :S
Jag tycker det är lite ruggigt att tänka på att någon i min egen ålder byter blöjor med sin 5 år äldre pojkvän på deras 3 veckorsbarn.. Asså ni måste erkänna att det låter lite läskigt att säga så.. Och tänka på..

Jag stämplar dessa personerna inte utan jag bara säger min åsikt om allt detta, om detta med att föra barn när man är 15! Nej, nu ska jag sluta snacka sån skit..

Lämna en komentar =D

TACK IGEN AMANDA <33

Kommentarer
Postat av: Nellie

Heehe, oja. en kompis hade typ kommit och sagt "va roligt har du fått ett syskon ! "

2009-08-14 @ 12:06:58
URL: http://nellienilssons.blogg.se/
Postat av: vicky

jissus ;O

2009-08-14 @ 21:03:20
URL: http://vickyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback