110809 - Tisdag

Tjenare, vet att jag är en dag sen men det är första och sista! Jag somnade  med kläderna på igår och mamma väckte mig inte utan bara stängde av TVen och datorn.. TACK ;)

Men igår vaknade jag lagom till "Wildfire" alltså vaknade jag 2 minuter i 11 så jag hann upp och sätta mig i soffan och zappa mellan några kanaler innan jag ändrade till 5an och fick min dagliga dos av snyggingar som rider, eller vad säger du Alle?

Ryan
Ryan Sypek som blev 27 den 6 Augusti =D Hottie  
Vill ni veta mera om honom, bara fråga. Kan hela hans karriär i huvudet ;)  Förvånade?

Men nog om Ryan och åter till min dag, jag åt lite bröd med lite sallad på till lunch och sedan så åt jag inget förräns mamma kom hem och lagade mat. Asså jag har blivit lite onormal, jag åt 3 halva potatisar igår och blav mätt! Shit...
Så var det i förrgår också, kunde bara äta lite lite.. Usch.. Vad ska jag göra? ;D
Ändå åt jag 4 mackor hos Johanna, en hamburgare på Jazz och lite sånt.. Jag fattar inte min kropp ibland :S

Men på kvällen så tvingade mamma mig att städa mitt rum men hon hjälpte till så jag slapp nästan att göra något, så funkar min mamma. Städar inte jag, så städar hon tillslut. Det ska inte vara skitigt, och så säger hon att hon inte är pedant när hon damsugar nästan varje dag och skyller på katten! Hallo!! Vakna! HAHA

Så kvällen låg jag i sängen och rollade.. :) Har hittat en ny person <3
Och en har försvunnit, Madde ville inte rolla över MSN :"(
Patricia fick IT så mobilen var tyst..
Nu undrar ni vad fan ROLLA är och det är ett Rollspel som man är med i där men spelar olika personer men inte såna som springer omkring, typ SIMS utan bara skriver som någon annan. Se och lär;

Alexander flinar när han gick och hälsar på sina kompisar när han kom till skolan, han slänger en blick på Lina, som bara stod där. Precis som vanligt. Men något hade förändrats i hans blick denna gången och han kommer ihåg deras samtal kvällen innan, över MSN...

Lina såg hur Alexander kom och såg generat ner men lyckas självklart se upp när han kollade på henne och hon såg in i hans underbara och djupa gröna ögon innan hon blir röd om kinderna och ser ner, varför hade hon skrivit så till honom? Kunde hon bara inte låta det vara? Nu trodde han säkert att hon ville bli ihop med honom, eh? Vilket ville egentligen inte det?

Så rollar man.. Fattar ni? KOMENTERA annars så ska jag demonstrera tydligare.. ;)
Jag rollar genom;
Stallet.se
MSN
SMS

Så jag rollade och tittade på TV så tiden bara försvann och så somnade jag när Spin City var slut. Jag missade Cheers (eller hur det stavas?) aka. Skål på svenska!
Klockan är då runt 2? På natten, skulle jag tro ;) hihi

Det var allt om min gårdag, mer kommer ikväll om min dag som jag ska upptäcka nu..

Ciao

Kommentarer
Postat av: vicky

länge sen jag såg dej nu jue:P <3

2009-08-12 @ 22:34:13
URL: http://vickyjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snugging!! <333 han är ju gammal!! :O

2009-08-16 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback